Real of War Beta! Strona Główna Real of War Beta!
Walcz, Szpieguj, Kombinuj, Knuj, Stań się zwycięzcą!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload
 Ogłoszenie 
Aktualna Data:

Styczeń 1939


Wiadomości:

-Prosimy o zapoznanie się z nową mechaniką

- Aktualnie potrzebujemy osób na kilka stanowisk
jeżeli jesteś zainteresowany kliknij Tutaj!

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: Luigor
2010-08-03, 19:09
Mechanika v0.2
Autor Wiadomość
Luigor

Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 41
Wysłany: 2010-08-01, 21:12   Mechanika v0.2

I Wstęp


Real of War! jest to gra obsadzona w realiach przed rozpoczęciem II Wojny Światowej Gra rozpoczyna się w Styczniu 1939r. Podczas rozgrywki wcielami się w główno dowodzącego jednego z państw i prowadzimy je tak aby osiągnąć dominację gospodarczą, dyplomatyczną, strategiczną.
Ostatnio zmieniony przez Luigor 2010-08-07, 09:23, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
REKLAMA

Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 41
Wysłany: 2010-08-01, 21:18   Mechanika v0.0.1

Ostatnio zmieniony przez Luigor 2010-08-07, 09:23, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Luigor

Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 41
Wysłany: 2010-08-01, 21:18   Mechanika v0.0.1

II Początek


Aby zacząć grać trzeba tylko założyć konto oraz złożyć podanie o państwo TUTAJ!
(przed złożeniem podania upewnij się czy dane państwo jest wolne)po akceptacji administratora zostanie ci przydzielona specjalna ranga (Gracz) ta ranga upoważnia do prowadzenia państwa.
Aby wpełni rozpocząć grę patrz punkt III.
Ostatnio zmieniony przez Luigor 2010-08-07, 09:25, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
Luigor

Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 41
Wysłany: 2010-08-01, 21:20   

III Państwo

Jeżeli twoje państwo zostało już założone należy założyć poniższe tematy w dziale państwa.

1.

Informacje i Polityka

Kod:
[b]Państwo:[/b] (Wpisz Nazwe Państwa)
[b]Stolica:[/b] (wikipedia)
[b]Ustrój:[/b](Nic nie wpisuj)
[b]Głowa Państwa:[/b] (Wikipedia)
[b]Szef Rządu:[/b] (Wikipedia)


2.

Działania

Kod:
...


3.

Mapa Kraju

Kod:
[b][center]Mapa (Nazwa Twojego Państwo)[/center][/b]


4.

Armia

UWAGA!: Nic nie wpisuj Wszystko wypełni administrator.

Kod:
[b]Piechota:
Kawaleria:
Piechota Zmotoryzowana:
Piechota Górska:
Jednostki Desantowe:
Piechota Morska:
Wojska Pancerne:

Myśliwce:
Bombowce Nurkujące:
Bombowce Strategiczne:
Bombowce Taktyczne:
Samoloty Transportowe:
Samoloty Torpedowe:


Krążowniki:
Niszczyciele:
Transportowce:
Pancerniki:
Łodzie podwodne:
Lotniskowce:

Rakieta v-1:
Rakieta v-2:
Bomba Atomowa:[/b]


5.

Struktura

Kod:

[b]Rok:[/b] Aktualny Rok w grze
[b]Poparcie :[/b] 75%

[center][b]Budżet[/b][/center]


[b]Stan Skarbca:[/b] 15 mld
[b]Przychód miesięczny:[/b] 7mld
[size=9](7mld+p.rolnictwa+p.przemysłu+technologie)[/size]

[center][b]Gospodarka[/b][/center]

[b]Poziom Przemysłu:[/b]
[b]Poziom Rolnictwa:[/b]

[b]Przychód z Przemysłu:[/b]
[size=9](poziom*3=przychód)[/size]
[b]Przychód z Rolnictwa:[/b]
[size=9](poziom*2=przychód)[/size]

[center][b]Technologie[/b][/center]

[b]Technologie Gospodarcze:[/b]
[b]Technologie Militarne:[/b]
Ostatnio zmieniony przez Luigor 2010-08-07, 09:40, w całości zmieniany 6 razy  
 
     
Luigor

Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 41
Wysłany: 2010-08-02, 16:21   

IV

Tutaj opisane są wszystkie koszta niezbędne do rozwoju państwa.

Wojska Lądowe dzielone są na dywizje.
Lotnictwo dzielone jest na eskadry.

Cena Armii

Cytat:
Dywizja Piechoty: 0,5 mld
Dywizja Kawalerii: 0,75 mld
Dywizja Zmotoryzowana: 1 mld
Dywizja Strzelców Górsckich: 1,5 mld
Dywizja Powietrznodesantowa: 2 mld
Dywizja Piechoty Morskiej: 2 mld
Dywizja Pancerna: 3 mld

Eksadra Myśliwców: 2 mld
Eskadra Bombowców: 3 mld
Eskadra Bombowców Strategicznych: 4 mld
Eskadra Samolotów Transportowych: 4 mld (mieści 4 dywizje piechoty)

Niszczyciel: 2 mld
Krążownik: 3 mld
Flotylla Transportowa: 3 mld (mieści 4 dywizje piechty,2 dywizje czołgów)
Pancernik: 6 mld
Łódź Podwodna: 2 mld
Lotniskowiec: 3 mld

Rakieta v-1: 15 mld(wymaga technologii)
Rakieta v-2: 17 mld(wymaga technologii)
Bomba Atomowa: 19 mld(wymaga technologii)


Cena Gospodarki

Przemysł: Każdy następny poziom przemysłu oblicza się *3
Zysk zwiększa się o 3mld
Limit: Brak

Rolnictwo: Każdy następny poziom przemysłu oblicza się *2
Zysk zwiększa się o 2mld
Limit: Brak

Każde Państwo Posiada już po 1 poziomie przemysłu oraz gospodarki.
Małe państwa mogę rozwijać się jedynie do 5 poziomu przemysłu oraz 5 poziomu gospodarki
Ostatnio zmieniony przez Luigor 2010-08-07, 09:52, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Luigor

Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 41
Wysłany: 2010-08-02, 17:51   

V Technologie

Aby zacząc badac technologie trzeba stworzyć poniższy budynek.

Labolatrium Badawcze
Pozwala na Badanie Technologii
Koszt: 15 mld


Technologie Gospodarcze:

1.Nowy System Sadzenia Roślin
- Zwiększa przychody o 3 mld
Koszt: 7 mld

2.Nowoczesny System Upraw
- Zwiększa przychody o 4 mld
Koszt: 10 mld

3.Wygodny System Podatkowy
-Zwiększa przychody o 7 mld
Koszt: 11 mld

4.Nowoczesne materiały budowlane
-Zwiększa przychody o 9 mld
Koszt: 12 mld

5.Ida lny System nawadniania
-Zwiększa przychody o 2 mld
Koszt: 5 mld


Technologie Wojskowe:
Piechota:

1.Ulepszony Karabin
-Daje możliwość szybszego oddawania strzału oraz przeładowania. Daje przewagę w bitwie.
Koszt: 6 mld

2.Większy Magazynek
-Pwiększa o x3 Magazynek dzięki temu wojsko może dłużej oddawać strzały bez zmiany magazynku.
Koszt: 8 mld

3.Specialne Szkolenia
-Zwiększa wytrzymałość piechoty o 15%
Koszt: 9 mld

4.Granta Odłamkowe
- Dziła jak zwykły granat lecz ma powiększoną siłę o 10%
Koszt: 10 mld

5.Gruby Pancerz
- Technologia ta pozwala na zwiększenia pancerza czołgu, daje przewagę w obronie o 5%
koszt: 11 mld

6.Nowoczesne ufortyfikowania
- Przewaga w obronie o 20%
Koszt: 10 mld

Samoloty:

1.Po dwójne Dziłka
-Dzięki tej technologii w myśliwcach będą znajdować się 4 dziłka.
Koszt: 6 mld

2.Gruby Pancerz
- Technologia ta pozwala na zwiększenia pancerza w wszystkich rodzajach samolotów, daje przewagę w obronie o 5% a w ataku o 3%
koszt: 7 mld

3.Silnik v4
- Silnik v4 zwiększa szybkość samolotów o 15%
Koszt: 8 mld

4.Ulepszone Bomby
- Technologia przeznaczona dla wszystkich rodzajów bombowców, zwiększa moc bom o 16%
Koszt: 9 mld

Flota:

1.Gruby Pancerz
- Technologia ta pozwala na zwiększenia pancerza w wszystkich rodzajach statków, daje przewagę w obronie o 6% a w ataku o 5%
koszt: 8 mld

2. Nowoczesne Śruby Napędowe
-Śruby pozwalając na zwiększenie prędkości o 20%
Koszt: 9 mld

3.Dziło kaliber 250 mm.
-Działo to pozwala przebić nawet najgrubsze pańcerze dale pzewage w ataku o 11%
Koszt: 12 mld

4.Szybko ładowność
-Ładowanie pocisków stało się szybsze dzięki zostosowanej w tej technologii nowych pocisków. Daje przewage o 3%
Koszt: 10 mld


Broń Masowego Rażenia:

1. Silnik v5
-Jest jedną z najważniejszych części do budowy rakiety (1/3)
Koszta: 8 mld

2.Głowica
- W głowicy umieszczone są ładynki (2/3)
Koszta: 10 mld

3.System Celowania (3/3)
- Aby rakieta mogła trafić idealnie w podany cel,
Koszt: 11 mld

Rakieta v-1
- Po zbadaniu powyższych technologii możlita staje się produkcja rakiety v-1
Koszt: 15 mld

4. Silnik v6
-Jest jedną z najważniejszych części do budowy rakiety v-2 (4/6)
Koszta: 8 mld

5.Głowica
- W głowicy umieszczone są ładynki do rakiety v-2(5/6)
Koszta: 14 mld

6.Zaawansowany System Celowania
- Aby rakieta mogła trafić idealnie w podany cel (6/6)
Koszt: 15 mld

Rakieta v-2
- Po zbadaniu powyższych technologii możlita staje się produkcja rakiety v-2 ma ona większą siłe rażenia o 40%
Koszt: 17 mld

7. Silnik v8
-Jest jedną z najważniejszych części do budowy rakiety atomowej (7/10)
Koszt: 20 mld

8.Głowica Atomowa
- W głowicy umieszczone są ładynki do rakiety atomowej (8/10)
Koszta: 22 mld

9.Zaawansowany System Celowania
- Aby rakieta mogła trafić idealnie w podany cel (9/10)
Koszt: 23 mld

10. Uran
-Do zbudowania broni atomowej potrzebny jest uran (10/10)
Wydobycie Urany : 5 mld

Bomba Atomowa
- Jest to najsilniejsza broń występująca w grze jej siła równa się 450 rakietom v-2
Ostatnio zmieniony przez Luigor 2010-08-02, 19:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Luigor

Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 41
Wysłany: 2010-08-02, 19:12   

IV Pozostałe


Gra podzielona jest na tury 1 tura=1 miesiąc miesięcy w grze. Czyli 12 tury=1 rok w grze.
Aktualizacje prowadzone są w poniedziałek,środę oraz sobotę.
Jeżeli nie będzie cie powyżej 5 dni prosimy o zgłoszenie tego w dziale nieobecności.

Specialne Podziękowania dla: Rizi
© Kopiowanie zabronione by Luigor
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


| | Darmowe fora | Reklama
graczeonline.pl  - Spis gier dla graczy. Gry w przeglądarce Toplista gier! Najlepsze gry via www - rpg online! TOP50 Gry Best PBF MMORPG Top50 Top 100 Pbf Toplista-Gier Katalog SEO PBF - Toplista gier PBF Toplista mmorpg Toplista gier PBF Footballteam.pl
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 13